22/05/2017

Mõtted mõlguvad sügise poole. Huuh, selline ootusärevus ! Ville lasteaia algus ja loodetavasti minu kooli algus, ps: katsed on 2 nädala pärast ! Lasteaiaga seoses pean veel abivahendite keskusest üle küsima, kas nimekiri on valmis  abivahenditest, mis lasteaeda lähevad ja tugiisikuga kohtuma. Tutvustava kirjanduse sain kokku, infovoldikud ja raamatud Ville haigusest. Sügiseks peaks veel leidma järgmise suuruse kombe ja sisejalatsid lasteaeda, siis peaks kõik olema :D Samas ma ei imestaks kui tuleb veel mõni asi meelde, mis on tegemata :D
Minu jaoks on hetkel tähtis see, et olen hakanud tegelema oma vaimse ja füüsilise tervisega ja trenni motivatsioon on tagasi tulnud, olen käinud jooksmas paar päeva, loodetavasti tahtmist veel jagub. Võtsin endale eesmärgiks järgmisel aastal mõnel jooksuvõistlusel osaleda :D Hehe, mina ja jooksma aga nii naljakalt kui see ka ei kõla, mulle nii meeldib joosta. Tõele au andes, ma jah ei jaksa veel palju joosta aga hetkel olen teinud 5 km ringi kus ma pool jooksen ja pool kõnnin. Huvitav eksperiment, et kui kaua aega läheb enne kui ma jaksan need 5 km ilma kõndimata joosta :D Käin veel korra kuus oma seljaga füsioterapeudi juures ja teen kodus harjutusi- äkki õnnestub korda saada ! Ja psühholoogi juures käin ka, et teha minevikuga rahu ja, et leppida Ville haigusega. Loodetavasti ajaga saan oma eesmärgid täidetud :)
Homseks tuli meile geneetiku juurde kutse  kuigi ma ei tea miks, meil talvel oli kohtumine, kus siis saime geenitesti tulemused. Miks meile uus aeg pandi, ei tea. Ootan huviga igaljuhul !
Tänase postituse lõpuks lisan pildi Villest, kus ta teeb svammiga trükitehnikas pilti. Talle väga meeldis, tegi lausa kaks pilti ! Peaksin veel midagi taolist temaga tegema :)

No comments:

Post a Comment