10/05/2017

Ohoh, avastasin, et ma pole pikka aega mitte kui midagi kirjutanud ! Oops ! Tegelikult, ma olen vältinud blogimist teadlikult, oli vaja mõned asjad selgeks mõelda ja mõtestada. Nüüd olen valmis jätkama :)
Mõned uudised ka. Villele tulevad uued abivahendid kuu lõpus, räägin lähemalt kui aeg käes. Ja Ville alustab oma lasteaia teed augustis, hetkel tegeleme isikliku abistaja, koosolekute ja abivahenditega :) Tegelikult meil on kõige väiksem töö- võõrustasime kodus lasteaia ja linna töötajaid, et rääkida Ville vajadustest :D Abivahendid tulevad haigla kaudu, abistaja lasteaia poolt ja ehitustööd, et rühmaruum ja lasteaed  oleks ratastooliga ligipääsetav on linna töö. Hoian oma armsaid lugejaid, kes on veel alles jäänud,  kursis lasteaia teemal. Mind natuke küll hirmutab, et kuidas meie rutiin nüüd muutub aga samas ootan seda aega ka. Olen olnud kodune peaaegu kolm aastat ja tunnen, et nüüd on õige aeg veidike muutust tuua meie argiellu. Lisaks ma näen kui sotsiaalne poiss Ville on, see annab mulle kindlust, et temagi on valmis lasteaiaga alustama !
Ville arengust natukene ka- kõne areng on teinud suure hüppe ! Juurde on tulnud palju uusi sõnu ja ta kasutab 2 ja 3 sõnalisi lauseid. Natuke teeb muret, et ta susitab s-  häälikut aga ma hetkel veel jälgin ja kui sügiseks pole parem, lähme logopeedi juurde. Füüsiline areng on stabiilne, see tähendab paremaks pole läinud aga ka halvemaks mitte ja minu jaoks on see suur asi ! Ma nägin eelmine aasta kui ruttu ta kaotas oma roomamis võime ja kui ruttu kadus võime võtta käputamisasend seega ma hindan väga seda hetkel, et olukord on stabiilne. Ravimi koha pealt ei oska hetkel veel kosta midagi, peab ootama. Aga kohe kui saan infot, jagan edasi :) Lootust ma pole veel kaotanud kuigi hind tuleb sellel ravimil mega kallis aga elame ja näeme, päev korraga :) Pole mõtet hetkel selle pärast stressata.
Lisan lõpetuseks mõned pildid Sea worldist, me käisime seal eelmise kuu lõpus ja Villele nii meeldis !




No comments:

Post a Comment