23/02/2018

Õõh, sõnusin vist ära. Ükspäev just mõtlesin, et nii hea olla nüüd haigusteperioodil terve. Jajah. Villel nüüd nohu ja köha väikese palavikuga. Nõme. Ravime nüüd kodus ja loodetavasti läheb see külmetus ruttu mööda ! Mõtlesin, et kirjutan täna sellest, et mida me teeme kui Ville tõbiseks jääb. Koju on varutud hanerasv, mida ma määrin talle jalataldadele ja hustagil, mis läheb rinnale. Lisaks leidsin nohuplaastrit ! Eriti neisse ei usu aga kasutan, hoiab vähemalt nina lahti ! Nohu puhul kasutan veel merevee spreyd ja nose fridat- olen mõelnud selle välja vahetada nosiboo elektroonilise ninapumba vastu. Disain on lahe ja Ville saaks ise oma nina puhastada aga hind on krõbe. Kui järgmine kuu ei õnnestu osta siis ülejärgmine kindlasti ! Lisaks on suur abimees infrapuna kraadiklaas, saab öösel mõõta ilma last äratamata ja jälgida olukorda. Väga jubedateks köhadeks on meil kapis inhalaator. Ja hästi tähtis on minu arust juua palju, vett või mahla ! Piimatooted on menüüst maas kui Villel on külmetus, need muidu tekitavad kehas veel rohkem lima.
Olen mõelnud, et hakkan kirjutama siia vähe tagantjärgi ka ! Näiteks, et kuidas Villel ratsutamisteraapia on läinud, mida me meisterdanud oleme, kuidas tal täpsemalt lasteaias läheb, kuidas ma ise hakkama saan ja kõike muud meie tegemistest. Tahaksin uuesti kirjutamis soonele saada, hea on oma mõtted kirja panna !

No comments:

Post a Comment