16/02/2016

Millest tahan kirjutada ?

Mõtlesin täna pikalt milliseks ma tahan, et mu blogi kujuneb. Kindel on see, et ma ei taha, et siin oleks väga palju meditsiinilist juttu. Tahan küll lähitulevikus kirjutada lähemalt diagnoosist ja kuidas me sellest teada saime ning millal märkasime Ville arengus mahajäämist. Ja kindlasti kirjutan kuidas meie arstide visiidid lähevad ja kuidas teraapiad mõjuvad. Samuti tahan kirjutada uudistest sma valdkonnas, nimelt hetkel on käimas mitmeid uuringuid kus on ka positiivseid tulemusi. Ma olen lugenud nii palju infot ja vajan veidi aega, et seda seedida enne kui sellest kirjutada saan.
Aga samas ma ei taha, et siin oleks ainult diagnoosiga seotud postitused. Meie elu läheb ikka edasi samamoodi nagu enne, ainult nüüd peame rohkem erinevate arstide vahet käima.
Eelkõige tahan  kirjutada meie toredadest päevadest ning kui tuleb ka mõni halvem päev siis ka sellest. Ma ei taha, et see diagnoos varjutaks kogu meie elu. Tuleb pea püsti edasi minna, elada  päev korraga ja teha mälestusi mida oleks hiljem hea meenutada.

No comments:

Post a Comment