14/03/2016

Jälle pole jõudnud kirjutama. Aeg lihtsalt lendab käest. Samas selline aktiivne elu mulle meeldib, kogu aeg on midagi teha. Korra nädalas on füsio ja korra ujumine, koeraga väljas käimine ja Villega tegelemine, nii mu päevad mööduvad. Oma niinimetatud aeg on mul siis kui laps magab pluss kolmapäeviti õhtul Pilates. Sügisest tahaksin midagi veel juurde võtta, tunnen, et ühest korrast nädalas on vähe. Nüüd õnneks ilmad hakkavad paremaks minema saab Muumi ja Villega pikemaid jalutuskäike tegema hakata ehk õnnestub lõpuks oma raseduse eelsesse kaalu tagasi saada.
Ahhaa, unustasin mainida, ma käin nüüd leerikoolis. Kuna me abikaasaga soovime Villet suvel ristida aga ma pole leeritatud siis pidin selle tee ette võtma. Ausalt öeldes on see täitsa huvitav, ma käin seal hea meelega. Ja alustasime kiriku korraldatud mänguhommikutel käimist, seal on ka Villel põnev, saab teiste lastega mängida :)
Rääkides Villest siis ma tahtsin teda kiita, ta on nii tubli ! Ta on hakanud keerutama meil jälle voodis ja põrandal ning kõhuli on isegi aeg- ajalt :)


Mütsiga pilt on tehtud eelmine nädal, Ville sai uue mütsi :) Ja vankripilt on tehtud täna :)
Tahtsin veel mainida, et kuigi ma  bloggerisse tihti ei jõua siis instagrammi kasutan tihti, kui mõnele lugejale pakub huvi, siis võib vabalt hakata jälgijaks :) 

No comments:

Post a Comment