06/04/2016

Ma pole tükk aega postitanud. Vahepeal oli Ville natuke haige siis ei olnud aega kirjutada ning siis tegelesin paberitööga, mis on vaja täita, et saada erivajadusega lapse toetust ja kuna seda oli nii palju siis ei olnud tuju siia enam kirjutada. Pluss käisime Villega vahepeal ühes mänguringis mängimas ja kuigi seal oli tore mängida, siis näha kõiki sama ealisi lapsi jooksmas ja kõndimas oli minule emotsionaalselt raske. Ja see oli ka üks põhjustest miks ma ei tahtnud  blogi kirjutada. Üle pika aja ma nutsin. Ma näen, et Ville naudib teiste laste seltskonda ja ma ei taha teda sellest ilma jätta ja ainult kodus istuda ainult sellepärast, et minul on raske. See ei oleks tema suhtes aus. Ma tahan teda kasvatada üles teadmisega, et ta saab teha kõiki asju mida teisedki lapsed, lihtsalt ta vajab veidike lisa abi.
Eile saime muideks ühe hea uudise, haiglast helistati ja järgmine nädal tuuakse meile seisuraam, jee ! Kindlasti kirjutan ka siia kuidas see esimene kasutamine läheb.
Lõpetuseks lisan vahva pildi kus Ville tahtis ise süüa jogurtit aga tops läks koguaeg külili ja mida tema emps tegi, teipis topsi laua külge :D

No comments:

Post a Comment