22/06/2016

Oeh. Tulin mina eile siis bloggerisse ja sain ühe pika postituse kirjutatud ja tahtsin enne avaldamist midagi googlist kontrollida. Aga see oli viga ! Tagasi tulles bloggeri lehele oli kogu mu postitus kadunud, nuuks ! Enam ma sama viga ei tee, blogi kirjutades ja vahepeal pausi tehes, on vaja alati save vajutada, et midagi ei kaoks ! Teen lühikokkuvõtte eilsest kadunud postitusest:

  • Meil olid külas vahvad külalised, Ville nii nautis seltskonda ja mängukaaslasi !
  • Laupäeval toimusid Ville ristsed :)
  • Üle pika aja käisime ujulas. Meie linna ujula on remondis (lugesin eile, et see remont on vist üldse nüüd peatatud, sest hanke hind tõusis ühe kuuga kolm miljonit, ulme ! ) Ville natuke pelgas uut ujulat aga lõppkokkuvõttes läks hästi, sai palju sulistada pluss hiljem esimest korda aurusauna minna.
See nädal on möödunud kiirelt, homme juba neljapäev. Alustasin ka vaikselt kolimiseelset ettevalmistust, sorteerin riideid ja esemeid, mida me enam ei vaja. Mõtlesin iseteenindus kirbukale laua broneerida ja asjad müüki viia, loodan, et miinusesse ei jää :D Muljetan kindlasti ka siin kuidas läks, hetkel olen kahele kotitäiele asjadele silte meisterdanud, on alles töö ! Ja kaks kotitäit on veel ootamas. Lisaks on kindlasti veel asju tulemas, mul alles pooled kapid läbi vaadatud. Uskumatu kuidas asju koguneb. Tegelikult pole nii palju esemeid vaja. Proovin uues kodus minimalistlikumalt elada. Vähem asju on mõnusam ! 
Lisan siia lõppu  vahva pildi Villest. Tõenäoliselt jõuan siia alles peale kolimist ja siis plaanin kirjutada bumbo ratastoolist ning Ville haiguse arengust.

No comments:

Post a Comment