16/09/2016

Ville ja Muusika

Muusika on Villel päris suur lemmik. Ma olen talle teinud nn muusikakasti. Seal sees on erinevad vahendid millega saab teha helisid. Lisaks olen talle saanud rütmipulgad ja õhukitarri, need on megakerged ja mugavad talle kasutada ! Ma kirjutasin saanud mitte ostnud sellepärast, et ma sain need tasuta asjade grupist. Inimesed annavad seal ära esemeid, mida rohkem ei vaja. Taaskasutus on äge !
Muusikakastis on siis vile, suupill, erinevad rütmipulgad ja kõrinad. Suupill ja vile on veel seepärast väga head, et tugevdavad Ville kopsumahtu ! Olen avastanud, et mõnikord lastelaule kuulates ta ümiseb natukene kaasagi, nii vahva !






3 comments:

  1. Villel on nii vahva muusikakast! ����
    Daria kuidas teil läheb? :) Sa pole nii pikalt postitanud.
    Kerttu

    ReplyDelete
  2. Hei !
    Meil läheb täitsa kenasti ! Sügise alguses oli kuidagi raske kirjutada seepärast see blogi nii tühi oligi. Kuidas teil läheb ? :)

    ReplyDelete
  3. Hei,
    Meil muidu kenasti kui vaid haigestumisi ja jonni vähem oleks ��

    ReplyDelete