15/02/2016

Tänane päev oli hea päev. Hakkan vist leppima vaikselt meie olukorraga. Nutsin ainult ühe korra ja sedagi mitte pikalt. Ma vaatan oma last nüüd uue pilguga, enne arvasin, et ta on laisk, et ei taha roomata ega käputada. Aga nüüd ma tean, et ta lihtsalt ei jaksa.
Samuti käisin üle pika aja õues kärutamas ja nautisin seda. Värske õhk ja füüsiline aktiivsus aitasid mõtteid korrastada. Nüüd on vaja hakata oma toitumisharjumusi ja liikumist muutma. Ma olen pikalt edasi lükanud seda, sest homme või ülehomme aega ju on ! Aga ega ikka ei ole ! Vaja on alustad täna, et ma saaksin ja jõuaksin tulevikus Villega tegeleda. Mu füüsiline vorm on ikka väga nõrgaks jäänud ja see peab muutuma ! Alustasin täna väikestest sammudest, koju jõudes panin ära kõik magusa ja loodetavasti see jääbki sinna, ära ei taha visata, pakun külalistele kui külla tulevad :DD




Pildid on tehtud suvel, kui Ville oli 8 kuune. Me käisime tivolis, noh Ville küll sõita ei saanud aga vaatas huviga teisi :)

No comments:

Post a Comment