08/07/2016

Päevad lähevad nii ruttu, oleme juba kaks nädalat uues pesas olnud. Kahjuks pole veel õnnestunud minna uurima terviseradasid, mis on siin kohe maja taga. Alguses tahtsin asjad lahti pakkida enne muude asjadega tegelemist ja siis kui kõik oli pakitud siis hakkas ilm alt vedama, tuuline ja vihmane on siin pikalt olnud. Proovime nüüd see nädalavahetus aktiivsemad olla ja terviserajal ära käia. Heh, tervisega seoses sain eile abikaasalt sünnipäeva kingituseks kaalu :D Tegelikult ma ise tahtsin ja valisin, nüüd on hea silma peal hoida ja motivavatsiooni kõrgel hoida !
Villest aga rääkides, ma olen viimastel nädalatel märganud, et tal üks varvas hakkab kuidagi imelikult ülesse minema. Ühel varbal rohkem kui teisel. Mainisin seda ka meie füsioterapeudile, ta soovitas seda kohta masseerida ja katsetada kinesioteipi. Ta näitas ette ka kuidas panna, täna siis proovisin esimest korda ise panna. Natuke läks paremaks küll, peab veel leidma õige laiuse ja suuruse, et Villel mugav oleks.
Ja kiidaks veidi Villet veel, ta on hakanud seisma seisulaual pikemalt, üleeile seisis hommikul lausa 50 minutit ! Nii tubli ! Õhtul ta enam nii pikalt ei jaksanud, seisis kuskil 25 minutit aga seegi hea tulemus ! Pluss ta rallib päevas vähemalt pool tundi ringi ja tegutseb. Ennekõike kontrollib kappe, käib pliiti vaatamas ja nõudepesumasinat, see on nii suur asi talle ja mulle, et ta saab iseseisvust ja möllab ringi nagu täitsa tavaline peaaegu kahe aastane :)
Mõnikord olen loovalt lähenenud ja samal ajal kui ta sõidab ringi siis olen talle eeinevate kappide juurde maalriteibi tükikesi jätnud, et ta saaks veidi trenni ja neid sealt lahti tõmmata.
Olen veel mõelnud temaga teha kunsti näpuvärvidega aga pole veel jõudnud. Toiduvärve mul on, peab midagi välja mõtlema ja soovitavalt midagi sellist, mida ta maitsta saaks, sest ta jätkuvalt paneb kõike suhu ja ma ei tahaks poevärve talle kättr anda, sest seal on palju lisaaineid ja keemiat sees. Igaljuhul kui tehtud saan , jagan ka siin ! :)

No comments:

Post a Comment