22/04/2016

Heh, peale eelmist halapostitust on Ville seisuraami minekusse leebemalt suhtunud. Täna näiteks ei tulnud ühtegi pisarat ja ta jaksas seal mängida ca 30 min. Oi, kui uhke ma tema üle olin :) Alates järgmisest nädalast hakkan teda 2 korda päevas seisulauda panema, lasen tal veel paar päeva sellega harjuda.

Tegelikult tahaksin veel ühe hala raevupostituse kirjutada Soome paberimajandusest ja asjaajamistest erinevate ametiasutustega aga lasen veidi emotsioonidel lahtuda ja asjadel selgineda,  siis võtan kirjutamise ette. Ma olen võib- olla liiga kaua oma roosas mullis elanud aga ma poleks kunagi osanud oodata kui palju on vaja võidelda ja vaielda ning oodata, et saada erivajadusega lapsele just seda mida ta vajab, näiteks see sama seisulaud. Oeh. Aga mitte sellest ma ei tahtnud täna rääkida vaid sellest, et Villel on homme esimene tegevusterapeudi aeg. Ma nii ootan seda ja olen valmis mõelnud nii mõnedki küsimused, mida seal küsida saaks. Kindlasti plaanin teha ka kokkuvõtva postituse, et oleks hea hiljem meenutada. 

No comments:

Post a Comment