26/04/2016

Tahan jagada oma rõõmu ! Ville on üle nädala kasutanud seisulauda ja ta on märgatavalt tugevam ! Ta on hakanud jälle keerama ennast üle mõlema külje ! Aasta alguses ta lõpetas üle külje keeramise ära aga nüüd ta suudab seda jälle teha :) Päevas on ta siis 2 korda ja minimaalselt 20 minutit seisulaual. Tihti on kauem ja harva ka vähem kui 20 minutit. Kui ma näen, et ta on väsinud ja ei taha seal olla ja nutab siis ma ei sunni ja võtan ta sealt ära. Ma tahan, et tal oleks seal head emotsioonid, et ta ise tahab seal olla, mitte läbi nutu seda teha. Üldjuhul ta siiski naudib seal mängimist, ma proovin seal oleku põnevaks teha ja pakkuda talle lelusid või tegevusi, mida ta igapäevaselt ei tee. Näiteks play- doh voolimismassiga mängimine. See talle väga meeldib kuigi ma pean teda koguaeg valvama, sest ta kipub voolimismassi suhu panema ja sööma.
Veel tahtsin muljetada, et avastasin ühe laheda mänguväljaku ja seal on nii mõnus ja suur liivakast, Villele nii meeldis seal mängida. Kindlasti lähme sinna veel kui õues enam ei saja. Kaks päeva on põhimõtteliselt vihma sadanud. Täiendasin liivakasti mänguasjade varu järgmiseks korraks ja ostsin uued kindad, et lapsel oleks mugavam mängida.
Olen siin uurinud ka uusi kärusid. Kui eelmine sügis Emmaljunga tanki välja vahetasin siis ostsin liiga väikse kandevõimega käru. Lootsin, et Ville on lihtsalt aeglasema arenguga ja küll ta kõndima hakkab. Aga elu ei läinud nii ja nüüd on plaanis käru välja vahetada, et seda saaks pikalt kasutada. Hetkel on valikus baby jogger city elite, selle kandevõime on üle 30 kg. Rohkem nagu polegi leidnud nii suure kandevõimega kärusid. Aga aega on selle ostuga, peab veidi raha koguma ja saab eeltööd teha ehk leian veel mõne käru, mis vastab nõudmistele.

No comments:

Post a Comment