30/05/2016

Mänguväljakul !

Villele väga meeldib õues olla ! Proovime iga päev vähemalt paar tundi õues veeta. Käime jalutamas, ronge vaatamas ja mänguväljakutel, mis on tema erilised lemmikud ! Iga kord kui möödume mänguväljakust siis kõlab Ville suust kõlav AITÄH, no kuidas ma siis sinna minemata saan jätta peale sellist armsat nõudmist ! Ville suur lemmik mänguväljakul on kiik, seal ta võiks kiikuda 10 minutit vabalt ! Õnneks on meie kodulinnas peaaegu igal mänguväljakul beebikiik ja need on küllaltki suured, Ville mahub sinna veel pikka aega.
Veel talle meeldib mängida liivakastis. Ma tegelikult pelgasin neid, sest arvasin, et Ville kukub ja ei suuda ise istuda aga tegelikult kui ma sätin ta liivakasti nurka istuma siis ta püsib seal kenasti ! Leludest on tema lemmikud loomulikult kühvel, koorma auto ja ämber, liiva kühveldada võib ta samuti pikka aega, tihti on olnud, et ta mängib 30 minutit liivakastis enne kui väsib ja tahab midagi muud teha.
Ja samuti meeldivad talle liumäed ! Seal ma väga pikalt temaga olla ei saa, sest selg väsib ruttu. Ville on küllaltki suur poiss ja teda ülesse ja alla tõsta on seljale päris koormav. Aga siiski Ville igapäev liumäest alla laseb ! Ja ma kasutan selleks kavalust, sest ta teeb samal ajal trenni ! Ta ju ei taha viimasel ajal enam kõhuli olla, sellega seoses olen otsinud ja leiutanud viise, et kuidas teda  meelitada kõhuli olema. Seega tulin ükspäev mõtele, et miks mitte teda alla lasta liumäest kõhuli ja proovisingi ! Ja, oi kui kenasti ta seda kõhuli teeb, hoiab nii tublisti pead :)
Mul on hea meel, et hetkel saab Ville mänguväljakutel kenasti mängida aga mõne aasta pärast kui ta ratastoolis on ja enam ei mahu beebikiiku ega liivakasti äärde istuma, mis siis saab ?! Ma pole veel ühtegi mänguväljakut leidnud kuhu saaks ligi ratastooliga ja kus saaksid ratastoolis lapsed mängida. Oeh. Aga aega sinna veel on ja ehk on meie perel selleks ajaks oma väike majake ja saame teha Villekesele just sellise mänguväljaku nagu tahame :)

No comments:

Post a Comment